Garantie

  • Wat kan ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?
  • Er mist een artikel in mijn bestelling, wat nu?
  • Ik heb een klacht over een product, wat kan ik doen?

Wat kan ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een beschadigd item hebt ontvangen! Om dit zo snel mogelijk op te lossen vragen wij je vriendelijk onderstaande stappen te volgen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel in bezit hebt:

Neem contact met ons op via hetย retour portal.ย Na het invullen van het formulier, zullen we je aanvraag binnen 48 uur verwerken.

Nogmaals onze oprechte excuses, wij zullen je zo snel mogelijk helpen en een oplossing organiseren.

Er mist een artikel in mijn bestelling, wat nu?

Wat vervelend dat je een onvolledige bestelling hebt ontvangen!

Allereerst raden we je aan om te controleren of jouw bestelling in รฉรฉn pakket of in meerdere pakketten was verzonden. Het kan zijn dat een deel van je bestelling nog onderweg is.

Wanneer de bestelling in afzonderlijke pakketten wordt verzonden, kan je dit zien in de bevestigingsmail van de zending. Daar kun je zien welke artikelen met welke trackinglink zijn verzonden.

Heb je alle pakketten ontvangen en is je bestelling nog niet compleet?

In dat geval vragen wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via hetย retour portal.ย Na het invullen van het formulier, zullen we je aanvraag binnen 48 uur verwerken.

Wij zullen je zo snel mogelijk helpen en een oplossing organiseren.

Ik heb een klacht over een product, wat kan ik doen?

Wat vervelend dat je niet volledig tevreden bent met รฉรฉn van onze producten. Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. 

Excitante geeft minimaal 30 dagen garantie op alle artikelen die je bij ons koopt.

Voor sommige artikelen geldt een uitgebreidere fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan – indien van toepassing – in de gebruiksaanwijzing van het artikel. 

Een eventuele fabrieksgarantie doet nooit afbreuk aan de wettelijke garantie.

Gegronde klacht

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking kenbaar te maken door met ons contact op te nemen door het formulier op hetย retour portalย in te vullen.